Monday, October 19, 2009

My stock is available















Hari ni dah dapak stok produk D'HatiKu dr ayahanda tercinta. Semuanya 6 kotak (3 kotak, Jus D'HatiKu & 3 kotal lagi, Jus Untukmu Puteri).

Macammana nak promote ni? aku bukannya biasa jual2 barang ni. Inilah pertama kali aku jual produk. Kalau bukan emak & ayah, sure aku tak buat nie.

Anyway, one of the reason why aku minat nak wat produk nie, sebab ia adalah produk yang dihasilkan/ diproses mengikut Amalan Pengilangan Islam. So, meyakinkanlah bahawa kesucian produk nie terpelihara. Tambahan pula bahan2 yang digunakan ialah Madu, kurma, habbatussauda', buah tin dan herba terpilih seperti safron, aloe vera, kolegan & buah goji.

Di antara dua produk ini, aku cuba minum Jus Untukmu Puteri. Ianya bagus untuk memperkuatkan dalam wanita. Erm.. sedap juga rasanya.



No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers