Sunday, May 30, 2010

Pahlawan negara

With Maktok. Today's outing, dok cewi tudung baru.

Alya Maisarah dan Pak Ngah Nabil

sebenarnya, elok jer Maisarah sandar kat tiang tu, mama suruh la 'duduk' (stand firmly in northern dialect) situ betoi2, mama nak snap photo. Lansung dia duduk sebab ingat mama suruh duduk agaknya.

Nampak kurus lak. Jgn tertipu, effect baju sebenarnya.


Posted by Picasa

1 comment:

  1. Lama tak jumpa mak hang.Last,masa zaman kita skolah dulu.Kim salam rindu kat dia naa..aku dah lama tak lalu kot belah kg sana.Sejak tok baba aku meninggal lagi jarang balik pmtg sg dua,sbb maktok aku pun slalu p merata.Anak2 pakat bawa p ke sana sini sbb xmo bg dia dok tringat kalo dok sorang2.

    ReplyDelete

Welcome

..