Sunday, September 11, 2011

Edisi 1 Syawal


Ada aku nyatakan bahawa tahun nie takdak gambaq raya. Bukan la tak dak langsung, but takdak gambaq yg formal, yakni gambaqsatu famili. Almaklumlah, en suami mmg tak suka ambik gambaq. Nie ja sempat dirakamkan di pagi 1 Syawal.

Klu dah beraya di rumah mertua tu, mmg dok umah aje la. Cuma, si Adam Mustaqim tu lah... dah pandai berkawan, ikut anak jiran depan umah keluar beraya sekitar tu. Itu pun dah membuat aku kecut peut dah sbb tetiba ja dia dah hilang dari pandangan mata. Keluaq beraya tak bagitau. Pusing la aku satu kawasan perumaan tu cr dia. mmg la dah agak dia mesti pi beraya ngan budak depan umah tu, tp tak harap jugak la, sbb dia tak biasa mcm tu. Satu pusingan jugak la br jumpa Adam nie.


No comments:

Post a Comment

Welcome

..