Saturday, October 24, 2009

hu..hu.. macam mn ni?


Kenapa tajuk tu macam tu, begini citenya. puas la aku control diet ari ni, tup2 bila dah malam bantainya kacang goreng + kerepek popia goreng (belen yg raya ari tu) semangkuk kecik + milo 'o' segelas. masa makan tu, okey je, sbb lapar, tp bila dah kenyang tu baru la raya nyesel. Nie lah gara2 tak mkn petang tadi. Bukannya aku tak nak makan ptg td, cuma perutku masih kenyang.
Inilah kacang yang aku makan tu. huk..huk.. (alhamdulillah, rezeki)

Moral of the story, don't skip your meal. Makan pada waktunya, kalu tak, inilah yang berlaku. Bila dah lapar, makan sampai tak ingat dunia.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..