Monday, November 30, 2009

Nasi lagi....

ku kira apa tajuk yang sesuai untuk aku letakkan kat atas tu. namun, biar straight forward lah, senang cerita.

Aku malas nak story panjang2. yang penting aku dah makan nasi sekali lagi sebanyak satu senduk. huk..huk.. (gambar tak dapat nak ambik sebab segan la nak snap pic masa tu)

Zel, sorry arrr..... bukan tak sengaja, tapi di sengajakan sbb dah takde choice. Dah 3 kali terkantoi dalam masa seminggu nie.

Erm... dah lepas dah rasa pendam di hati sebab dah lepas dendam pada nasi. he..he.. lepas nie, takde la tus..tus..tus.. kalu tengok nasi sebab otak dah reset semula.

Lagi sekali, Sorry arr ZEL. tak tahan tengok nasi tu menari-nari depan aku.




1 comment:

  1. Liza,nape makan nasi lagi ni?? Kena kuatkan semangat.. Lia pun risau gak ni... buat2 terkantoi... aduhai....Tapi alhamdulillah....setakat ni masih bertahan lagi.... :)

    ReplyDelete

Welcome

..