Thursday, November 11, 2010

My version of cupcake

Salam,
 
Dah lama jugak la aku tak update blog nie. tak dak idea la untuk dicoretkan. Anak2 pun macam biasa, sihat. Cuma, Alya Maisarah la, nampak makin tembam. Selera makan dia mmg okay. lately, makin banyak minum susu. malam jer, lbh kurang 3-4 botol. Penat jugak la mama dia asyik nak membancuh susu ja.Mmmg ikut abangnya jugak. Adam dulu masa kecik2 pun cam tu jugak. kuat minum susu. sekarang jer dah kurang, plg banyak pun 2 botol (malam la). Kalau Adam dulu, kuat minum susu sebab tak banyak makan nasi. Tapi maisarah nie lain, dah la kuat mkn nasi, susu pun banayk jugak minum. Alhamdullillah la.Cuma mamanya jer risau takut gemuk macam mama.
 
Bercerita tentang cupcake, 3 minggu lepas, aku dah beli oven. Oven nie mmg bertujuan nak bakar kek. Mmg dah lama dah aku berkenan kat benda nie. Teringin jugak nak masak kek untuk anak2. Takkan asyik nak beli aje. memang la aku tak pandai buat. Tp, anak punya pasal, korek la resepi kat internet. Tp bile buat, tak dapat yang kene dgn citarasa lagi. Or, adakah aku yang tak pandai buat. la..la..la..
 

No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers