Tuesday, November 06, 2012

First time for A&M - Let's bowling

Assalam,

Ari sabtu lepas, ada bowling tournament di Time Square. Aku nk masuk tournanent tu? Oh tidak.. Ke longkang la goleknya bola tu. Aku saja pegu bagi support kat member2 ofis.

Junaat malam tu aku dah siap2 bgtau adam n mausarah yg esoknya aku nk bw depa dua pi tgk kwn opis main bowling. Anak2 aku mng suka betul. Happy la depa sesgt. Penat jugak la nk layan pelbagai pertanyaan.

"mama, esok nk pegi pkl bp?"
"mama, esok mama main bowling ke?"
"mama, kita pegi dgn kawan mama ke?"
"mama, esok cheq ikut mama dak!"
"mama, esok nk pegi pkl bpe?". Soalan yg di ulang beberapa kali.

Tak ketinggalan juga yg asyik bercerita....

"mama, cheq tido awal, pas tu esok cheq bgn awal,
Cheq tak nangis, cheq mandi, pastu cheq pakai baju, buh minyak rambut, sikat rambut. Cheq baik...

Siap ada ayat tambahan lagi..

" mama cantik, cheq sayang mama..."
"cheq baik... Cheq tak nakal".

Klu ayat membodek macam ni, siapa lagi klu bukan si cantik manis mama yg sorg tu.

Okeh.. Jom layan gambar bowling.




No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers