Saturday, October 20, 2012

Release tension di Mc D

Assalam,
This post is live from Mc D.

Setelah seharian di rumah, malam pun menjelma (wah... Ayat). Mula la terasa bosan. Anak2 pun mula la nk wat perangai super aktif depa tu. Bukan la aktif sgt, tp memunggah. Mcm2 mainan depa nie bw keluaq. Pas tu, penat la mama bising2 baru nak kemas. Dah la mama tak berapa nk sihat,

Si ayah plak br blk kerja. Penat semestinya. Oh tidak... Jom lah wahai si anak, kita kuar lepak2 kt mc D, tinggal ayah berehat kt umah jap. So, gumbira la hati si anak tidak terperi.

Pepatah mama, kanak2 dan mainan rak dapat dipisahkan, bagaikan irama dan lagu!



No comments:

Post a Comment

Welcome

..