Sunday, January 06, 2013

Apam angry bird

Assalamualaikum

Entry nie Leeja nak cite pasal pengalaman Leeja buat apam polkadot nie. Eh... Leeja buat apam angry bird la. He..he.. Nak pancing minat anak utk makan apam yg Leeja buat. Dah lama jugak la Leeja teringin nk buat apam ni, tp hasrat terpaksa di tahan sbb xdak periuk kukus. Br2 nie Leeja dah beli periuk kukus tu. So apa lagi mengapam la.

Masa first time wat apam nie, tak jadi sebenarnya sbb Leeja x ikut resepi dgn betul. Satu bahan yg Leeja x masukkan. Mana taknya, oleh kerana x sabar nk wat apam ni, walau pun tahu x cukup bahan Leeja belasah jugak. Apa lagi, apam ku x jadi la. Keras.

Semalam Leeja try lagi sekali. Suspen woo masa wat nie sbb Leeja bknnya pandai baking2 nie. Alhamdulillah menjadi. Tapi leeja tersalah beli filling dia. So, nie versi xde filling. Jom layan apam angry bird, ladybird & bee.

1 comment:

  1. amboi comelnya!!!!
    MA pernah cuba buat sekali, tapi KERAS. hahaha... terus tak buat ;p

    ReplyDelete

Welcome

..