Wednesday, September 16, 2015

Throw Back Detail Scan Ahmad Anasck

Dah 10 bulan berlalu baby Anas meninggalkn mama. Baby anas memilih utk menunggu mama di pintu syurga.

Pada hari ini, setahun yg lalu, di mana mama dijadualkan utk buat detail scan. Mmg teruja sgt kerana mama nk tgk baay dan nk tau keadaan baby walaupn hati mama penuh debaran ketika itu.

Lps beberapa ketika doc buat scan, doc mula bertanya, mama kerja apa, brapa umur, samada ada masalah kesihatan ke tidak, hati mama mula berasa tak sedap. Mama rasa ada sesuatu yg tak kena.

Selepas doc seledai scan, doc minta mama panggil ayah sbb ada sesuatu yg doc nk sampaikan.

Tak tergambar perasaan mama apabila doc sampaikn keadaan baby. Ada few abnormalities pada jantung baby Anas. Apa yg mama pikirkan ketika tu, macam mn mama nk jaga Ahmad Anas, mampukah mama menjaga Ahmad Anas. Mama sayang Ahmad Anas. Hanya Allah yg mengetahui.

Ahmad Anas, esok mama nk buat hystoscopy untuk check kenapa berlaku abnormal bleeding. Ahmad Anas tolong doakan mama yer. Mama sayang Ahmad Anas.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers