Wednesday, October 14, 2009

1st day with Jus mAte

alhamdulillah.... Hampir tamat sudah hari pertama ku dgn just mate. Puas jg aku menahan diri dr mengambil jumlah kalori yg byk.

Aku mulakan hari dgn segelas air suam. Lepas mandi, sarapan dulu. Srapan tu penting. Sekeping roti gardenia dan jem strawberi (bkn wholemeal) sbb xde stok dan segelas air milo tanpa susu. Just milo.

Tengahari, around pkl 12,ambil jusmate. Mmg saat yg di nantikan sebab pertama kali nk minum, nak tau rasanya mcm mn. Tambahan pula, perut pun dah mula bagi signal. Emmmm... Sedap jugak. Rasa oyen. Suke! Around kul 2, dah start rs lapar semula. Aku ni memang kaki makan. Takpe, bersapar, try tahan. Just ambik plain water. Kul 3, aku bancuh milo satu mug. Bagi chan la. Kenyang sikit rasanya.


Fot dinner, aku ambik bihun sup. Share with my 2 years old daughter. Alhamdulillah.... Inilah nikmatnya kalu dapat makan.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers