Friday, November 28, 2014

Berpantang day 16

Day 16...

Oleh kerana pg td berseorangan di rumah, maka eloklah bertungku bg mengecutkan urat2 yg dh kembang tu. Nak2 plak kat bahagian pinggang yg masih terasa lenguh n sengal2 tu.  Siapa kata mengandung dan bersalin tu senang? Tengok sahaja ganjaran Allah pada ibu mengandung. Subhanallah.

Sebelum tungku, sapu dulu muka ng SR Vit C.  Ala2 masker la kan. Best, sbb white head dah berkurang. Maybe sbb dlm pantang ni consistent mkn Vit C. SR Vit C shaklee ni kan antioksida yg menbantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan membantu pembentukan kolagen. Yeay! saya suka,Anak2 pun suka.

♡CONFINEMENT WITH SHAKLEE
♡ shaklee distributor
♡hari bertungku.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..