Monday, November 15, 2010

Cerita semalam (14 Nov 2010)

I'm in love.
 
Bestnyer tengok drama Korea nie, penuh emosi. Smlm, aku maraton tegok cite Playfull kiss. Jalan cite agak meleret, tapi aku suka....
 
Dah lama dah tak tengok cite macam nie. rasa macam teenages balik. dah la cute hero tu. Bestnya kalu dapat yg romantik macam tu. tp tak nak jugak kot sebab cool sgt.
 
Aku start maraton cite nie dr malam ahad samp pkl berapa pagi entah sbb aku dah tertidor (walaupun dah minum kopi, untuk tahan ngantuk). celik2 mata je, cepat2 wat breakfast untuk budak 2 orang tu. biar depa layan cartoon jap. layan... anak layan. nnt mama nak take turn pulak. then, jangan kacau. lg 2 cd nk habiskan nih.
 
Lepas sarapan, aku pun mulakan project aku. Anak2, boleh nak kuarkan all your toys dalam box tu. main la toys tu. mama busy nie. ha..ha.. busy bangat.
 
lunch, break kejap, masak bubur nasi jer. ahak... simple. tp clear budak2 tu layan. pas tu, sambung lg project yang belum habis tu. pandang kiri, pandang kana, leh tahan jugak la umah. but, still manageable. Yang best tu, nasib baik, timing betul. Habih jer cite tu, blh kurang 6.30, cepat2 kemas umah, prepare dinner. Then, en suami sampai umah (blk kerja). ha..ha.. nasib baik sempat kemas dan masak.
 
Wah, what a relief dapat layan kite macam tu. Lm dah tak wat keje macam nie. Walaupun, kebudak-budakkan, sesekali best jugak.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers