Friday, May 13, 2011

Hari kedua ku.

Dah masuk 1 hr dah kat spital nie.  Pg tadi doc kta akunyer fever tu up and down. Tekak aku pun cam xde progess. So, dia tambah lagi satu antibiotik dan ubat gargle. Bila la nak baik nie. Dah x larat nk telan ubat dah wei.

Yg bestnya ptg semalam, tgh aku kebosanan, Eyta  ngan Sarah dtg. Suprise aku. Thanks ar korang. Tak sangka korg dtg tau. Dah la jauh. Ambik time off lg tu. Terharu tau.

Tgg hubby tp dia takleh dtg sbb ari hujan. Org dmm campak mn leh kn ujan. Mlm kak zie (member ofis) lak dtg. Terubat sunyi. Yelah... Family aku jauh. Hubby plak x sihat jgk. So tak leh nk dtg.

Pg td mak n ayah aku datang. Tengok hubby aku. Bw ubat untuk hubby akU (ubat kg utk org dmm campak).  Depa bw anak2 aku blk kg dulu. Tak kalut sgt hubby aku nk manage anak2 time aku kt spital nie.  Klu dia sihat, ok la. Nie kan ptg2 hujan. Susah hubby aku nak g jemput anak2 blk sekolah. Lgpun, mak kata biaq kitorg baik dmm dulu. Okaylah mak....

Ptg nie rs cm dh better skt. Hopefully everything goes well. N malam dah xde fever lg. InsyaAllah, if ok, esok leh discharge.

1 comment:

  1. ya allah akak demam campak ke..semoga cepat2x siaht ye kak..

    ReplyDelete

Welcome

..