Thursday, May 12, 2011

catatan ari ni

Belum pun sehari kat spital, dah teringat hubby ngan anak2. Kesian kat hubby yg dmn campak tu. Teruk jg la tgk campak tu kuar. Macam x tertanggung dek bdn je rsnya.

Aku lak admitted semalam. Viral fever. Dah tak tahan rasa badan nie smlm. Bisa ja. Loya2. perut pn sakit. Gastrik gamaknya. Tapi cm tak logik sbb tak miss mkn. Mkn jg walaupun sikit. Kononnya tak mau kena sakit perut la.

Dah dapat sejarum, lega la. Dh ilang sakit perut tu. Nie pun, rs mcm nak dmm blk. Br je lps mkn ubat. Kejap lagi ok la kot. Cepat la baik. Nak balik.

Kesian mak, dia plk yg risau. Aku kata aku ok, cuma dmm. Kt cni, doc ada. Cuma aku risaukan hubby kt umah tu.

Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment:

  1. ciannya...moga cepat sembuh.org tua kalo kena campak mmg lg teruk banding kena masa budak

    ReplyDelete

Welcome

..