Monday, May 09, 2011

Mood demam

Ari sabtu hubby start kena demam campak. Mlm plak si anak teruna dmm. Suhu dah naik smp 38 darjah.

Ari ahad ptg, bdn aku plak rs semacam jer. Rasa cm nk dmm. Dah rs seram sejuk satu bdn. Pekena panadol 2 bj, huh apa lg, pas tu tumbang la.

Dah bgn tido, bdn rs segar sikit. Tp itu hanya sementara. Bila abih ja penangan ubat tu bdn pun gigil balik. ingatkn nk mandi, tp ble kena air ja, rs mcm mandi ais. Trus tak jd. Pekena panadol lg dan terus selimut ngan toto. Tgh malam dok jg lak. Sbb rasa cm nk muntah. Berombak2 je perut. Nie kes perut dah masuk angin la sbb tak mkn apa2. Xde selera la. Mkn ubat angin plak.

Pg td tak dpt bgn. Bdn panas lg. Pi klinik ambik ubat n mc. Lepas pekena ubat, tido satu round. Bla bgn segar blk, dah abih kesan ubat tu, meremang bdn plak. Bila nak baik nie.....
Sampai bila nk kuat dgn ubat ja nie.

Adam pun dmm lagi. Muntah plak td.

Ya Allah, sembuhkanlah kami dr segala penyakit. Ameen.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment

Welcome

..