Wednesday, October 05, 2011

Update hr ke-3

Okay, mari kit lihat apa yg tlg masuk perut ari nie. Nie mcm sesi muhasabah la kononnya.

Seperti biasa, breakfast aku layan secawan cocoa colagen. Oleh kerana agak lapar maka biskut peanut butter Julie's jadi santapan. Tapi ada kantoi sikit la sbb masa aku seluk beg nk ambik biskut tu, terpegang party pack yg Maisarah dapat birthday kwn dia smlm. Jengok la, nk tgk ape benda lg yg tinggal or just smpah je dlm beg aku tu. He...he... mungkin rezeki gamaknya, ada cloud 9 dlm tu. Maka, selamatlah jg cloud 9 tu kedalam mulut ari nie.

Lunch ari nie rs lapar la plak. So, "bihun grg bungkus satu mamak". Faham2 he lah, klu mamak stall punya bungkus, mmg penuh bekas. Alhamdulillah, kenyang la sudah.

Kebiasaannya, petang aku akan pekena segelas kopi, tp ari nie aku dpt bertahan. Mungkin sbb kenyang mkn bihun tu kot.

Mkm, aku x masak. So mkn roti gardenia ngan jem 2 keping + sepotong kek pisang.

Rehat sekejap, pas tu buat cycle 10 minit n workout JM 30 minit. Fuh, sedapnya berpeluh.

Sebelum tido, minum fiber sebungkus.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers