Saturday, January 16, 2010

Tag from Adzlina

Bekas kekasih saya adalah
- ex boyfriend tu takde, kawan tapi mesra tu ada la. anyway, my hubby is my first love

Saya sedang mendengar
- Deruan kipas berputar.

Mungkin saya patut
- Tido sebab mata dah ngantuk sangat nie, but still degil nak jalan2 jenguk blog kawan2. Maklumlah, anak2 dah tido, aman la sikit nak melayari internet. he..he..

Saya suka
- melayari internet, menonton tv, window shopping (tak sah la kalu beli tingkap je, mesti "terbeli" barang2 lain jugak.

Sahabat-sahabat baik saya
- semua kawan2 saya. no specific best friend

Saya tak faham bagaimana
- nak jawab soalan nie sebab saya takde idea...

Saya kehilangan
- mood untuk berdiet. hu..hu.. sekarang dah start makan balik. Plan tu nak start new year ari tu, but masih belum berjaya lagi.

Ramai yang berkata
- i nie anak manja... satu ketika dulu la sebab i nie anak tunggal. until masuk umur 20 thn br dapat adik.

Makna nama saya
- nama saya Nur Fazlizah. Nur = Cahaya ; Fazlizah / Fadli =kelebihan.

Cinta itu adalah
- kasih sayang, hormat menghormati, caring, prihatin

Di suatu tempat, seseorang sedang
- Jalan2 kat downtown. (thinking of my hubby yang kuar ngan kawan jap).

Saya akan
- buat masa ni, yang paling kritikal ialah, kena focus kat career for the period of 6 months. this is for my career progression.

Ayat SELAMANYA membawa maksud
- forever, hingga akhir hayat.

Telefon bimbit saya
- sekarang nie menggunakan nokia express 5800. my first handphone is arcatel. Ayah aku yang belikan. 2nd is h/p yang speciak friend aku bagi, (hubby aku la, masa tu dia special friend aku). kedua2 telefon ni, aku syg sangat. ada sentimental value.

Bila saya terjaga dari tidur
- pandang jam, dah pukul berapa dah. dengan harapan masih malam lagi supaya dapat sambung tido... zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Saya paling meluat bila orang
- aku buat kerja, tapi org kata aku tak buat.

Pesta / Parti adalah
- release tension

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- ntah ler???

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- remaja

Hari ini
- hari yang meletihkan tapi berjaya complete'kan' workshop

Malam ni saya akan
- meluangkan masa untuk diri sendiri, contohnya seperti sekarang, melayari internet & menonton tv smp lewat mlm sebab esok cuti.

Esok pula saya akan
- rehatkan diri. tgk tv, lepak2 kt umah, bersantai dan seangkatan dengannya.


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

- kenapa muka aku teruk sangat skrg nie? nk pakai produk apa pulak ek?


Pusat membeli belah atau arked permainan

- pusat membeli belah


Makanan barat atau jepun
- Barat. I never try japanese food.

Bilik yang terang atau gelap
- Gelap. but tak pekat sangat oket. kene ada cahaya samar2 sikit. Anyway, kalau cerah pun, aku boleh layan gak.

Makanan segera adalah
- KFC & Mc D la.

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- pada anak2, "tido la... mama nak wat keje nie". actually, nak main internet.

Nak TAG sape plak ni?
Suhana, Riena, Member2 99HTN,

2 comments:

  1. ha....cik leeja kite dh kene...tp best gak kan jawab TAG ni..sy kene ms singgah blog kak mimizilicious

    ReplyDelete

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers