Wednesday, May 05, 2010

Majlis berinai

Malam tadi buat project pakai inai ngan Maisarah. Ini kali pertama Maisarah pakai inai. berjaya jugak akhirnya. Macam tak caya pulak. pernah dulu mama cuba pakaikan maisaraha inai, tapi, belum siap satu jari pun, dah tak senag duduk. But, kali nie cayalah.... leh bertahan sampai habis sepuluh jari.



Di serikan sedikit dengan butterfly. la..la..la..


memang control betul anak mama masa pakai inai nie. tegang jer tangan tu, control takut comot. he..he.. dah pandai nak melawa rupanya.

Yang kelakarnyer, macam mn nak minum susu? so, mama la pegang botol tu. tersipu2 malu anak dara mama nie. dah tu, gelak pulak. Maklumlah, sejak pandai makan dan minum sendiri, semua benda nak buat sendiri. mana nak mama buatkan. kelakar pulak mama tengok gelagat anak mama sorang nie.


Tara...... dah siap. Hopefully, maisarah tak nangis nak buang inai tu dah ler.



3 comments:

  1. Naper ler gambo nie jd cam gini lak. nnt coba lagi.

    ReplyDelete
  2. aik,pasai pe dgn gmbr tu kak?

    ReplyDelete
  3. gambar sekerat la liza..x nmpk ghuper si maisara

    ReplyDelete

Welcome

..