Sunday, November 01, 2009

Projek Petrosains KLCC



Letih sungguh anak2 mama. tidor nyenyak la pulak petang ni. Penat agaknya tadi jalan2 kat Petrosains. JOm tengok, apa yang Adam & Maisarah buat kat sana....

Baru nak masuk... tunggu maktok beli tiket.


Nie dah kat dalam petrosains tu. "Tengok apa tu Adam?"


"Adik, jom main ni.. Yea.. yea.. nampak.."

Pak Ngah dalam cubaan nak korek pasir. "Boleh tak Pak ngah?" Maisarah tak tau main, so... duduk belakang pak ngah je la.

Ni Adam pulak nak try. Tu ha, maktok tolong ajarkan. "Syok tak Adam?". Penuh kosentrasi la anak mama ni.


Maisarah nangis tengok dinasour tu.

Tekun sungguh maisarah tengok pak ngah nabil buat demontrasi.


Aksi di litar lumba. Mama pun cuba masuk jugak dlm ferari tu. ha..ha.. muat-muat je.

Sebelum keluar dari Petrosains ni, kami diberi peluang untuk merakamkan poskad sendiri.

Tiket untuk masuk ke Petrosains. Mama, Adam & Adik.
Hu..hu.. sadisnya, ayah tak dapat join kite. Kalau tak lagi enjoy kan.


Untuk sesapa yang berminat nak bawa anak2 ke petrosains ni, nie dia sedikit sebanyak info.

Mama harap, anak mama enjoy dan dapat mempelajari sesuatu. Mama sentiasa doakan anak-anak mama menjadi insan yang berjaya dan anak yang soleh dan solehah. Amin!

No comments:

Post a Comment

Welcome

..