Monday, December 14, 2009

3 DDP

Arinie sepatutnye aku dah start 3 DDP bersama geng2 yang lain. But, oleh kerana persediaan tak cukup, aku dah kantoi pepagi lagi. Oleh itu, aku ambik keputusan nak start jer detox program aku nie esok. Leh tak Flo? Sorry about it.

9.30 am : Biskut julies sepeket + plain water
10.30 : sebiji epal hijau
12.30 : sebiij buah pear
2.30 : sayur bayam goreng (semangkuk) + 1 1/2 ekor ikan kembong masak sambal.
3.00 : 1 mug pearl cafe

p/s : red font indicate 'kantoi' for 3DDP.

Kepada rakan2 yang berjaya memulakan misi 3DDP, syabas diucapkan. saya masih lagi berjuang untuk melaksanakan misi nie. Mudah-mudahan, Allah kuatkan semangat saya meneruskan misi suci ini.

3 comments:

  1. tu aaa sebut psl kantoi ni kan kak...nasib mia pun tak terkantoi...kdg2x ble geng mengajak je...aduhai..mmg kena bersabar

    pepun..good luck kak

    ReplyDelete
  2. tak pe hari ni boleh cuba lagi! good luck !

    ReplyDelete
  3. Liza...aku pun kantoi lagi smlm... Hari pertama dan kedua.. hehehe...hari kedua dh ok dah tapi malm semalam melantak mee hoon tom yam ayam pulak...

    ReplyDelete

Welcome

..