Tuesday, December 08, 2009

Cerita - ceriti 99 HTN

Wah... tajuk gitu.

Nie aku nak story tentang perjalanan diet aku bersama 99 HTN yang di anjurkan oleh Pn Zel. Thanks sis!

Dah 38 hari dah contest nie berlangsung. setakat ari nie, aku dah terkantoi makan nasi sebanyak.....

1. 24 Nov - 1/2 senduk nasi beriani
2. 28 Nov - Ketupat mini 2 ketul
3. 29 Nov - 3/4 senduk nasi
4. 03 Dec - Seketul ketupat mini
5. 04 Dec - 3/4 senduk nasi beriani (cannot tahan la. ada makan2 kat ofis)
6. 06 Dec - 1/2 senduk nasi minyak. (umah kenduri)
7. 07 Dec - 1 senduk nasi putih. (lama tak makan nasi bersama suami. so, layan makan nasi sama2)

Wah... dah banyak kali dah tu aku makan nasi. Kalau korang tengok, bulan Dec nie aku macam tak berapa tahan godaan kan? Dah sampai tahap kemaruk nak makan nasi dah kot. But inilah kelemahan aku, kalu aku dah start break, mula lah kucar- kacir keadaan. Sudahnye.... 7x makan nasi dalam masa 38 hari.

Bila dah senarai macam nie, rasa insaf la pulak.

p/s : Zel, sori la gambar nasi takde.


No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers