Saturday, November 14, 2009

2nd week update on

Ari ni dah 14 hari la dah tak makan nasi. Tapi aku rasa diet aku tak berapa konsisten la minngu ni, walaupun aku cuba untuk mengawal pengambilan makanan aku seharian. Jom tengok, apa yang aku dah ambik sepanjang minggu ni.



Amacam, Okay tak? Pada aku, minggu nie, banyak gak la yang aku makan. entah la, macam kemaruk sikit mgg ni. exercise pun kurang gak.

Kalu korang perasan, nape sarapan pagi tu tak penah aku update, kerana aku selalu ambik breakfast lewat, lebih kurang kul 9- 10.30 pagi.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..