Monday, December 13, 2010

Diet SDII

Dah berhari hari aku memikirkan hal nie. Hal apa lagi kalu tak pasal berat badan yang semakin memuncak nie. Risau dan tension dibuatnya. Sarung baju nie, tak sedap pakai, sarung baju tu tak sedap pakai. Mana la nak sedapnya kalu dah nampak itu dan ini. dah tu sendat plak tu. TENSION!!!!!!!!!!!
 
Balik kampung minggu lepas pun, mak aku dok tegoq ja. lagi la tension dibuatnya. Mak aku rekemen suh ambik SDII. Dah seminggu aku dok fikir. Akhirnya.... pagi tadi, aku nekad gi beli SDII. Walaupun, aku tenguk banyak jugak la yang kena pantang. namun, aku kena kuat demi bentuk badan aku nie.
 
Ada sesapa nak share pengalaman dia minnum SDII nie ngan aku? aku nie budak baru belajar.
 
Inilah, salah satu azam tahun baru aku. Nak turunkan berat badan. Kalau diikutkan, dah betahun dah azam nie. Asyik tak berjaya. saja. Kali nie, aku harus tekad. Demi maruah diri, kesihatan dan keluarga.
 
GO LEEJA GO!!!
 
p/s : wah... semangat nampak! Sapa lagi nak memotivasikan aku, selain dari diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..
Daisypath Anniversary tickers