Wednesday, May 26, 2010

Ari ni MC

Hari nie aku MC. Thanks Doc coz bagi MC kat aku ari nie. dapat la aku rehat sehari. Lenguh betul belakang aku nie. My backache coming back. 

What suppose I do? Pantang silap duduk sikit/ ngadap komputer lama sikit jer, dah backache. Semalam aku wat keje kat meja dan duduk proper2 pun sakit jugak. Apatah lagi kalu aku wat kerja sambil lepak depan tv. lagi la azab.

Resah jer aku rasa. serba tak kena dibuatnya. Ni baru umur 31 thn. Kalau dah 40, 50 tahun, macam mana la pulak. Risau pulak aku kalau dipikirkan.

Chow dululah... Nak rehat nie. 
See you.

No comments:

Post a Comment

Welcome

..